Za 43 posto bolji rezultati u turizmu za prvih 6 mjeseci 2016. godine

Zagrebačka županija tijekom prvih šest mjeseci 2016. godine zabilježila je 57.129 turističkih noćenja što je za 43 posto više nego u istom razdoblju 2015. godine. Porastao je i broj dolazaka za 27 posto i to s 23.617 na 30.021.

Od ukupnog broja noćenja na području Zagrebačke županije, 35.852 noćenja ostvarili su stranci, a domaći gosti 21.277 noćenja. Od ukupnog broja dolazaka, 18.824 gostiju bili su stranci, a preostalih 11.197 domaći gosti.

U prvoj polovici 2016. godine Zagrebačku županiju tradicionalno su najviše posjećivali gosti iz Njemačke, Italije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Bugarske i SAD-a, a u ljepote „zelenog zagrebačkog prstena“ uvjerili su se i oni iz Kanade, Australije, Meksika i Japana.

Budući da se turistima u Zagrebačkoj županiji nude nadaleko poznate vinske ceste i biciklističke staze koje su rasprostranjene diljem županije, vrhunska gastronomska ponuda, kao i velik broj kvalitetnih manifestacija, promocijske aktivnosti Turističke zajednice Zagrebačke županije intenzivirane su i ciljano usmjerene na promoviranje cjelokupnog turističkog doživljaja.

„Ljetna turistička sezona u Republici Hrvatskoj izvrsna je prilika da se i Zagrebačka županija još bolje i uspješnije predstavi našim domaćim i stranim gostima. Također, povećan broj dolazaka domaćih i stranih posjetitelja u Grad Zagreb generira i veću posjećenost Zagrebačke županije koja je s metropolom izravno vezana na mnoge načine pa tako i turistički. Uz ovako sjajne rezultate u prvih šest mjeseci, očekujemo da će 2016. godina biti rekordna turistička godina u našoj županiji po svim pokazateljima“, izjavila je Ružica Rašperić, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije, dodavši kako novi sustav prijave i odjave gostiju eVisitor omogućuje bržu i precizniju izradu statističkih podataka.

Inače, Zagrebačka županija donijela je u svibnju ove godine Strategiju turističkog razvoja Zagrebačke Županije do 2025. godine, koncepcijski okvir za djelovanje svih interesnih skupina s područja turizma. Strategiju je izradila Turistička zajednica Zagrebačke županije u suradnji s Institutom za turizam iz Zagreba, a njome se, uz ostalo, daju jasne smjernice budućega dugoročnog tržišnog pozicioniranja, definiraju strateški razvojni prioriteti i njihovi nositelji te kreira okvir za privlačenje potencijalnih investitora i povećanje poslovnih rezultata u području turizma.