Oblikovanje novih turističkih proizvoda

seminar
 
S ciljem osmišljavanja novih turističkih proizvoda, Turistički klaster “Po Sutli i Žumberku”, za svoje članove s područja Zagrebačke županije, organizira danas i sutra u Duhovno-obrazovnom centru “Marijin dvor Lužnica” seminar “Oblikovanje i realizacija novih turističkih proizvoda”.

S praktičnim radionicama, seminar je upriličen u suradnji sa Županijom, njezinim Upravnim odjelom za gospodarstvo, a predavači su Romana Franjić - prodekanica Zagrebačke škola za menadžment, Bojana Markotić Krstinić - izvršna direktorica Regionalnog razvojnog edukacijskog centra “Primus Fortissimus” i Željko Trezner - direktor Udruge Hrvatskih putničkih agencija.

Uvodno izlaganje imao je Krunoslav Pilko, županijski pročelnik za gospodarstvo, ustvrdivši da na području županije ima 'turističkih atrakcija', ali, na žalost, one zasad nisu 'upakirane' u primamljiv turistički proizvod. Članovi klastera, dodao je, trenutačno se susreću s dva osnovna problema - nerazvijenim turističkim proizvodom i malom potražnjom za njim.

«Put od 'turističke atrakcije' do proizvoda iznimno je mukotrpan. A, ako nakon toga proizvodi nisu umreženi, te ako se za njih ne zainteresiraju turističke agencije, uspjeha neće biti», poručio je Pilko, naglasivši da će ulaskom Hrvatske u EU pojedinačnih potpora biti sve manje, stoga je nužno udruživanje kroz klastere koji će prema fondovima EU ići sa zajedničkim projektima svojih članova.

Romana Franjić poručila je polaznicima seminara da trebaju prepoznati dodanu vrijednost u turizmu, odnosno spoznati da je na tržištu održiv samo onaj proizvod koji nije nametnut, kojega su sami kreirali.

«Svoju strast trebate pretočiti u dobit! Turiste zanima kako se nekada živjelo, vole tradiciju i vraćanje u prošlost. Morate im pružiti autentičan doživljaj, razvijati 'tržište posebnoga interesa', a ne masovni turizam», objasnila je Franjić.  

seminar